• 2261
  • 11 مرتبه
  • یک شنبه 04 آبان 1404

آغاز فرآیند تماس بازخورد از شهروندان پس از اتمام رسیدگی به شکایات در سامانه فواد 128

آغاز فرآیند تماس بازخورد از شهروندان پس از اتمام رسیدگی به شکایات در سامانه فواد 128

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در راستای ارتقای کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی شهروندان از نحوه پاسخ‌گویی دستگاه‌های اجرایی، مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور (فواد–۱۲۸) از ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ فرآیند جدیدی با عنوان «تماس بازخورد پس از پایان رسیدگی به شکایات» را به اجرا گذاشته است.

در اجرای این ابلاغیه و بر اساس فرآیند طراحی شده، پس از ثبت نتیجه رسیدگی در سامانه فواد ۱۲۸ و ارسال پاسخ نهایی به فرد شاکی، تماس تلفنی با شهروندان جهت اخذ بازخورد از نحوه رسیدگی و بررسی میزان حل مشکل انجام می‌شود.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده مواردی از قبیل «موکول کردن ارایه خدمت به زمان‌های آتی بدون توجیه، عدم حضور کارمند با مدیر و عدم پیش‌بینی نیروی جایگزین، عدم اطلاع رسانی قوانین و مقررات و فرآیندهای ارایه خدمت، عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع تصمیمات مرتبط با خدمت، ایراد در سامانه‌ها، تجهیزات اداری و ارتباطی یا ارایه خدمت، عدم رعایت احترام و کرامت انسانی در ارایه خدمت و در نهایت عدم رعایت زمانی قانونی شروع و پایان خدمت» با شماره 128 تماس بگیرند.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.