• 2328
  • 5 مرتبه
  • پنج شنبه 15 آبان 1404

بازدید هیات بازرسی نهاد ریاست جمهوری از مرکز (1526) سازمان امور مالیاتی کشور

بازدید هیات بازرسی نهاد ریاست جمهوری از مرکز (1526) سازمان امور مالیاتی کشور

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، هیات اداره‌کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری، از مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی بازدید فنی و میدانی به عمل آوردند. هدف از این بازدید، ارزیابی جامع عملکرد مرکز تماس و بررسی فرآیندهای اجرایی، کیفیت ارائه خدمات و نحوه پاسخگویی به مؤدیان عنوان شده است.

اعضای هیات مذکور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز، با مسئولان مربوطه به تبادل نظر پرداختند تا زمینه‌های بهبود خدمات ‌رسانی شناسایی شود.

در ادامه این بازدید، بهرام مردان، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تشریح اهداف راه‌اندازی مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ اظهار داشت: این مرکز به‌عنوان نقطه تماس اصلی سازمان امور مالیاتی با مودیان، با هدف تکریم و ارتقاء سطح پاسخگویی به مشکلات و سوالات آنان راه‌اندازی شده است و بهره‌مندی از تجهیزات نوین و تیم متخصص، فصل جدیدی در خدمت‌رسانی مالیاتی رقم زده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 564 هزار تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده که این مسئله نمایانگر تعامل گسترده و تلاش مستمر برای رفع دغدغه‌های مالیاتی مودیان است؛ همچنین در این راستا از ابتدای سال 1404 بیش از 59 هزار مودی به صورت داوطلبانه در نظرسنجی مشارکت داشته‌اند که منجر به کسب امتیاز 4.5 از 5 شده است.

لازم به ذکر است، قابلیت ثبت درخواست و مشکلات به صورت تیکت در سامانه tax.gov.ir فعال شده است که امکان ثبت و دریافت پاسخ ظرف ۲۴ ساعت را برای مودیان فراهم می‌کند. این اقدام موجب تسریع روند رسیدگی و ارتقای کیفیت خدمات شده است.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.