به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور، اعلام کرد: در راستای اجرای سیاستهای کلان دولت در ارزیابی و ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده توسط کارکنان دستگاههای اجرایی و براساس آخرین گزارش سامانه نظرسنجی مردمی، 83.7 درصد از مردم از خدمات کارکنان سازمان امور مالیاتی رضایت داشته اند.
براساس دادههای ثبتشده از ابتدای راهاندازی سامانه نظرسنجی تاکنون عملکرد 14 هزار و 824 نفر از کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور مورد ارزیابی قرار گرفتهاند که نتایج آن در چهار شاخص اصلی شامل سرعت و دقت مناسب در انجام فعالیتهای مرتبط با خدمت 82.9% رضایت، رفتار محترمانه و با کرامت هنگام ارایه خدمت 83.9% رضایت، قانونمداری و عدم تبعیض در ارایه خدمت 84.7% رضایت و ارایه راهنماییهای لازم و پاسخگویی مناسب به اربابرجوع 83.01%رضایت داشتهاند.
بر پایه نتایج ارزیابی رضایتمندی کارکنان، میزان رضایت در میان افراد با ۱۵ تا ۲۵ سال سابقه خدمت و همچنین کارکنان زیر ۱۰ سال سابقه ۸۵ درصد گزارش شده و در گروه دارای ۲۵ تا ۳۰ سال سابقه ۸۲ درصد بوده است. از منظر نوع استخدام، میانگین رضایتمندی کارکنان رسمی و پیمانی ۸۵.۰۶ درصد و در میان نیروهای دارای قرارداد کار معین ۸۶.۰۴ درصد ثبت شده است.